امشب ای ماه ...

شباهنگام ؛ به آسمان نگاه کن ...

امشب ای ماه ...

شباهنگام ؛ به آسمان نگاه کن ...

امشب ای ماه ...

حرف هایی هست که باید زده بشه حرف هایی هم هست که باید شنیده بشه اما ... آرام ،‌همچون نجوا...

و اما اولین و مهمترین نجوا : هرگونه کپی برداری از مطالب "‌ نجوای ماه " بدون ذکر منبع و نویسنده هم ناراحتی و پیگیرد قانونی در این عالم را در پی دارد و هم در سرای باقی ...

نجوای ششم : روز تو

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ

سلام .

همیشه به این روز که می رسیدیم ،‌ از چند دقیقه قبل ترش شبکه های تلویزیون رو عوض می کردی تا ببینی کدوم شبکه ،‌ مراسم رو زنده و مستقیم نشون می ده . بعد از گذشت سال ها هم هنوز پیگیر بودی که ببینی دستاورد امسال بچه ها چیه . هنوز هم وقتی برنامه شروع میشه ،‌ چنان دقت می کنی و حواست رو جمع ، که اصلا یادت می ره  الآن تو خونه نشستی و در میدون نیستی .

حس اینکه هنوز هم خودتو یه نیروی آماده باش میدونستی همیشه و همیشه برام جذابیت داشته .

منم برای اینکه تو این جذابیت و جذبه و احساست شریک بشم ازت می خواستم  برام از عنوان ها و درجه ها بگی . از این که هر کدوم از این لباس ها و رنگ ها چه معنا و مفهومی دارن . از اینکه هر ستاره به چه معناست ...

و من هم برای اینکه هر سال از تو این سوال ها رو بپرسم تا تو بهم جواب بدی ،‌ اصلا به حافظه نمی سپردم . هر سال این سوال های من بود و هر سال جواب های سنجیده تو . هر سال علامت سوال های من بود و هر سال نقطه به نقطه توضیح دادن تو ...

حالا از اون روزها و لحظه ها خیلی می گذره . و تو دیگه پیش من نیستی . ولی من فهمیدم که امیر شدن به تعداد ستاره های روی دوش نیست . چه بسا ستاره های تو آسمونی که هر کدوم ازاین مردان بی ادعا دارند بیشتر از اونی هست که رو شونه ها جا بشه و بنشینه .

چه ستاره بارونی شده . حتم دارم اونی که بیشتر از همه داره بهم چشمک می زنه از بقیه ستاره ها آشناتره ... سلام ...


امیرم !

فرمانده دلم ! بلند آسمان جایگاهت ...


امضا :‌بانو

۹۵/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی ماه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی